Martina Zahálku jsem sám oslovil s nabídkou předělání prezentace, jelikož měl starý a nevzhledný web, který úplně neodpovídal samotnému produktu a prezentaci na Instagramu.
Za měsíc více zakázek, než dříve za celý rok
Již první měsíce po spuštění webu začala firma nabírat na obrátkách. Nyní, po pár měsících, má firma měsíčně více zakázek, než měla za celý rok 2022. Klient je zahlcený prací a akutálně nestíhá, což beru jako velký úspěch. Ona to ani není raketová věda, stačí dobrý produkt, správně ho uchopit, odprezentovat a pochopit vaší cílovou skupinu. Výsledky se pak dostaví.
Nepodceňujte vaší prezentaci
Tento projekt je jasným důkazem, že prezentace je velice důležitá a není dobré ji podcenit. Můžete totiž reklamy nastavit sebelíp, ale nebudou fungovat, pokud své zákazníky nepřesvědčíte. Je tedy dobré zainvestovat do kvalitní prezentace, která půjde ruku v ruce s vaším růstem.
Marketing, správa sociálních sítí a reklamy totiž zůstaly stejné jako před vytvořením webu, ovšem po spuštění webu se mnohonásobně zvýšila jejich účinnost, což vedlo k masivnímu nárustu zákazníků.
04/03/2023
Hodnocení klienta
Adam Pražan mě oslovil tak, že si našel náš zastaralý web skrze sociální sítě. A už od prvního telefonátu jsem věděl, že to bude ten pravý, kdo dokáže prezentaci našeho projektu posunout na jinou úroveň. Spolupráce probíhala dle mých představ, vždy se přizpůsobil mým časovým možnostem, oceňuji také rychlost a flexibilitu tím, jak stíhal zpracovat veškeré mé požadavky. Výsledkem jeho práce jsou nadčasové a velice designově propracované webové stránky. Je to člověk na správném místě s velmi přátelským a profesionálním jednáním. Jde vidět, že když někdo dělá to, co ho opravdu baví tak se to odrazí v jeho úspěchu a ve spokojenosti spousty klientů. Naše spolupráce s Adamem určitě není u konce a v budoucnu rádi využijeme jeho komplexních služeb pro další naše projekty.
Jaký byl postup?
Vymyšlení struktury webu
Jelikož web kombinuje několik druhů dekorů, které mají vyšší desítky jednotlivých variant navíc od několikati dodavatelů, tak bylo potřeba vymyslet rozumnou strukturu, jak web a celý business škálovat.
Sběr dat
Jakmile jsem vyřešil strukturu webu, tak jsem začal sbírat podklady od zahraničních dodavatelů. Všechny podklady prošly úpravou a kompresí, abych zajistil maximální možnou rychlost webu.
Tvorba designu a obsahu
Web stojí na třech základních barvách – tmavě šedé, hnědé a bílé. Kladl jsem velký důraz na čistotu a přehlednost práce. Přeci jen, jde o kuchyně, kde je čistota na prvním místě. Veškerý další obsah jsem si zařídil po své vlastní ose a vymyslel texty. Klient nemusel vyvíjet skoro žádné úsilí.
Korekce
Vždy vytvořím kompletní texty a celkově obsah, který pak s klientem ladíme k dokonalosti. Přeci jen, klient vždy má větší přehled, jak na co reagují jeho zákazníci.
Závěrem
Za celkem krátký časový úsek jsme vytvořili prezentaci, která dokáže generovat zajímavý počet zakázek. Velký podíl úspěchu však leží hlavně v rukou Martina, který skvěle vede svůj Instagram a promuje svoji práci. Z Instagramu pak odkazuje právě na tento vytvořený web, který je podstatným dílkem skládačky nákupního procesu. Martinovi držím palce v jeho podnikání a těším se na další spolupráci – aktuálně vyvíjíme další web pro jeho druhé podnikaní.
Chcete dosáhnout podobných výsledků?
Pakliže ve svém podnikání tápete, neváhejte mě kontaktovat. Rád s vámi nezávazně proberu vaše možnosti, co by bylo dobré udělat a jakým stylem. No a když si padneme do noty, tak můžeme na projektu začít spolupracovat. Dokážu vám vytvořit prezentaci a následně vám pomoci s reklamou a marketingem, kde mám bohaté zkušenosti.
Leave a Reply