Emaily z formulářů na webu chodí do spamu, jak toto řešit?

Tento problém jsem právě řešil u jednoho svého klienta – všechny emaily z poptávkových formulářů na webu chodily buď do spamu či nepřišly vůbec. Jak jsem toto řešil?

V první řadě jsem nastavil SPF, DKIM a DMARC záznamy u domény.

SPF měl tvar v=spf1 mx a include:_spf.we.wedos.net -all a zde byl právě problém.

Dle podpory Wedosu bylo vše v pořádku, avšak stále to nefungovalo. Bylo mi doporučeno nainstalovat plugin „wp_mail return-path“, který však situaci nezlepšil.

Řešení jsem nalezl v úpravě SPF záznamu na „v=spf1 mx a ip6:2a02:2b88:1:4::bc include:_spf.we.wedos.net -all“ kde se doplnila ip6 adresa. Zároveň je potřeba i deaktivovat výše zmíněný plugin. Když byl aktivní, tak emaily stále nefungovaly správně.

Problém byl ve Wedos ochraně Wedos Global Protection. Když je tato služba aktivována, tak emaily přestanou správně fungovat. Je potřeba si na to dát pozor, Wedos to svévolně aktivuje u domény, aniž by dali jakékoliv avízo. Může se tak stát, že tuto službu aktivují, vy o tom nevíte a na základě toho vám emaily přestanou fungovat.

1500 1000 Adam Pražan

Adam Pražan

Tvořím weby, reklamy a dělám komplexní marketing. Specializuji se na menší lokální projekty, kterým pomáhám od A do Z. Podniká se semnou dobře. Jsem přátelský, zodpovědný, samostatný a držím dohodnutou cenu.

All stories by : Adam Pražan

Leave a Reply