Co je to emailing

Emailing je aktivita, která spočívá v odesílání emailů svým kontaktům, respektive lidem, kteří u vás nakoupili nebo od vás chtějí odebírat novinky. Emaling lze pokládat za remarketingovou kampaň.

Email marketing je velice účinný, efektivní a má vynikající PNO. Díky emailingu můžete skvěle budovat dlouhodobé vztahy se svými zákazníky či fanoušky.

Jak sbírat kontakty?

Kontakty můžete sbírat několika způsoby. Běžně se vyskytuje formulář na sběr emailů v patičce webu nebo uvnitř článků. S tímto souvisí SEO, kde na web, díky článkům, nažetene hodně návštěvníků a pak šikovně na konec článku dáte formulář na vyplnění emailové adresy.

Způsobů, jak díky článkům sbírat emaily je hned několik. Můžete lidem slíbit, že za vyplněný email jim pošlete k článku bonusový obsah nebo že jim budete pravidelně posílat ty nejlepší tipy, novinky atd.

Vše lze samozřejmě dělat automatizovaně, čímž si dokážete ušetřit dost práce. Na toto téma jsem napsal článek Automatizace pro realitní makléře a obchodníky, kde podobný model lze aplikovat skoro na jakékoliv odvětví.

Nástroje

Emailingové nástroje vám dokážou práci značně zefektivnit. Běžně obsahují možnost si kontakty třídit do segmentů, dále dovolují si emaily různě graficky upravovat, kampaně automatizovat, vyhodnocovat atd.

Začneme vašimi údaji

Vyplňte mi údaje níže. Obratem se vám ozvu a začneme na webu pracovat. Stačí už tak málo a za 14 dní můžete mít profesionální web na míru.

    Kliknutím na tlačítko "Odeslat", souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů, jak je popsáno v zásady ochrany osobních údajů.