Co je to akvizice

Akvizice, neboli často akviziční kampaně, je část marketingu, kde cílíte na nové zákazníky či návštěvníky, kteří buď o vás vůbec nevědí nebo u vás ještě nikdy nenakoupili.

Akviziční kampaně bývají většinou dražší s vyšším PNO, než například remarketingové kampaně.

Akviziční kampaně v praxi

Ačkoliv jsou akviziční kampaně drahé, tak se bez nich neobejdete. Remarketing vám bude fungovat jen právě díky těmto kampaním. Vždy jde o to, aby na sebe dobře navazovaly a byly mezi sebou správně propojené.

Mezi nejvýkonnější akviziční kampaně patří PPC reklamy, reklamy na sociálních sítích a pak i například obsahový marketing, neboli SEO.

Díky článkům můžete získat hodně organické návštěvnosti, kde se pak můžete čtenářům šikovně připomenou remarketingem a docílit, aby u vás nakoupili nebo si objednali službu. V druhém případě od nich můžete sbírat emaily pro emailový marketing.

Začneme vašimi údaji

Vyplňte mi údaje níže. Obratem se vám ozvu a začneme na webu pracovat. Stačí už tak málo a za 14 dní můžete mít profesionální web na míru.

    Kliknutím na tlačítko "Odeslat", souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů, jak je popsáno v zásady ochrany osobních údajů.