Akvizice, neboli často akviziční kampaně, je část marketingu, kde cílíte na nové zákazníky či návštěvníky, kteří buď o vás vůbec nevědí nebo u vás ještě nikdy nenakoupili.
Akviziční kampaně bývají většinou dražší s vyšším PNO, než například remarketingové kampaně.
Akviziční kampaně v praxi
Ačkoliv jsou akviziční kampaně drahé, tak se bez nich neobejdete. Remarketing vám bude fungovat jen právě díky těmto kampaním. Vždy jde o to, aby na sebe dobře navazovaly a byly mezi sebou správně propojené.
Mezi nejvýkonnější akviziční kampaně patří PPC reklamy, reklamy na sociálních sítích a pak i například obsahový marketing, neboli SEO.
Díky článkům můžete získat hodně organické návštěvnosti, kde se pak můžete čtenářům šikovně připomenou remarketingem a docílit, aby u vás nakoupili nebo si objednali službu. V druhém případě od nich můžete sbírat emaily pro emailový marketing.
Leave a Reply