Co je to PPC reklama

PPC reklama, neboli pay per click, je typ reklamy, kde platíte za každý jednotlivý klik. S touto reklamou se nejčastěji setkáte na vyhledávačích Google nebo Seznam.

U této reklamy zvolíte vždy libovolná klíčová slova, na jaká se má reklama ve vyhledávači zobrazovat, například „koupelna na klíč„. Jakmile pak někdo zadá toto klíčové slovo do vyhledávače, tak mu vyjedou určité výsledy vyhledávání.

První dva až tři výsledky jsou právě PPC reklamy a jsou označeny jako „reklama“.

Pro koho je určená

PPC reklama je určená hlavně pro podnikatele či firmy, které prodajívají konkrétní produkt nebo služby a potřebují je zacílit na úzký okruh uživatelů.

V případě, že děláte koupelny na míru a rozhodnete se pro reklamu na Facebooku nebo Instagramu, tak nedokážete efektivně zacílit ty lidi, kteří by o podobnou službu mohli mít zájem a tím za reklamu zaplatíte zbytečně moc peněz.

Vy totiž potřebujete jít naproti těm, kteří službu přímo poptávají a vyhledávají. Pokud tedy jde zákazník na Google a napíše „koupelna na klíč“, tak v ten moment mu vyběhne váš inzerát, kde mu nabídnete svoje služby. Jakmile na inzerát klikne, tak vy zaplatíte předem určenou částku za tento klik (CPC). Pokud na inzerát neklikne, tak nic neplatíte.

Pro koho není vhodná

PPC reklama nepůsobí na emoce, jako například reklama na sociálních sítích, tak je potřeba mít dobré ceny, konkurenční výhody atd. Taktéž s PPC reklamou nepochodíte u produktů, které lidi běžně nevyhledávají. Pokud je tedy nějaká novinka na trhu a zatím o ní nikdo neví, tak PPC reklama se ani nespustí. Vy pak produkt musíte odprezentovat například pomocí fb/ ig reklamy nebo pomocí emailingu.

Začneme vašimi údaji

Vyplňte mi údaje níže. Obratem se vám ozvu a začneme na webu pracovat. Stačí už tak málo a za 14 dní můžete mít profesionální web na míru.

    Kliknutím na tlačítko "Odeslat", souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů, jak je popsáno v zásady ochrany osobních údajů.