Automatizace pro realitní makléře a obchodníky

Automatizace pro realitní makléře a obchodníky

Jste realitní makléř, finanční poradce či obchodník, který pracuje s retenčním produktem? Pokud ano, tak váš business pravděpodobně stavíte na důvěře a osobním přístupu ke klientům. Dobrý obchodník pohotově reaguje, když klient něco potřebuje. Skvělý obchodník jde klientovi naproti. Jak?

Udržování vztahů

V podnikání se snažíme pracovat co nejefektivněji s maximálním výdělkem. Velmi často u svých klientů z finančního/ realitního odvětví vidím, že se snaží ke klientům přistupovat individuálně a posílají jim například SMS s přáním k narozeninám, ke svátku nebo na Vánoce. Taková SMS jistě potěší a zároveň udržuje dobré vztahy, jen je otázkou, jaký je zde poměr cena/ výkon. Kolik času musíte strávit, abyste rozeslali sms všem svým klientům na Vánoce? Za roky podnikání jich můžete mít až stovky! Zároveň musíte každý den hlídat kalendář, zda zrovna někdo nemá svátek, o narozeninách nemluvě. Co kdyby to tedy někdy udělal za vás? 

Automatizace

Budoucnost leží v automatizaci. Lze poměrně snadno, levně a automaticky popřát individuálně stovkám lidem ke svátku, na narozeniny či k jiným svátkům. Vše se samozřejmě děje personalizovaně, kde přejete danému konkrétnímu člověku – například: „Všechno nejlepší k dnešnímu svátku pane Novotný“. K těmto účelům vám bude stačit databáze kontaktů, nástroj jako je například Ecomail či Leadhub a já, kdo vám vše pomůže nastavit.

Jak to funguje?

Vše funguje na automatických pravidlech. Vytvoříte šablonu s přáním, spustíte kampaň a o nic dalšího se starat už nemusíte. Email s přáním se pošle vždy tomu, kdo má aktuálně svátek. Jak jsem zmínil výše, oslovení v takovém emailu je samozřejmě vždy osobní s konkrétním jménem/ příjmením, nikoliv jen “Dobrý den”.

Přidaná hodnota

Nejen, že tímto udržujete s klienty úzké vztahy bez práce, ale zároveň na tom můžete udělat jakýkoliv upsell. Pokud jste finanční poradce, můžete do emailů připsat novinky, které se dějí na trhu. Zvedá se úroková sazba na hypotéky? Poslední možnost na refinancování? Připište je do emailů. Klient bude rád, že jste si na něj vzpomněl (což je potřeba, když už mu spravujete nemovitosti či finance) a zároveň uvidí, že oboru rozumíte a že jste neustále v obraze s trendy.

Možností, které lze aplikovat, je hodně. Pomocí vhodné strategie můžete dosáhnout opravdu skvělých výsledků. Nehledě, že emailing patří mezi retenčně nejvýkonnějším kanálům. Emailing se vyznačuje extra vysokým ROAS a je mnohem lepší než například vkládání postů na Instagram či Facebook, kde se bez placené reklamy už neobejdete.

Další nespornou přidanou hodnotou je široké portfolio kontaktů, které můžete dále využít. Pokud jste realitní makléř, tak se vám bude mnohem lépe nabírat nové nemovitosti k prodeji, když se budete moci pochlubit databízí s 2000 kontakty potenciálních kupců.

Jak sbírat kontakty?

Pokud vás zajímá, jak hromadně sbírat kontakty na kupce či prodejce nemovitostí, abyste si rozšířili databázi a businessově rostli, tak existuje hned několik strategií. Od PPC reklam, přes PR a obsahový marketing. Pár klientům z finančního prostředí jsem již úspěšně pomohl. Pokud vás zajímá více informací, tak to s vámi rád osobně proberu.

1920 1280 Adam Pražan

Leave a Reply