Co je to remarketing

Remarketing je část marketingu, kde cílíme reklamu na zákazníky nebo návštěvníky, kteří již daný web, obchod či stránku na sociální síti navštívili.

Navštívili jste nějaký web a poté na vás všude vyskakovaly reklamy na ten daný web? Pravděpodobně jste se s ním určitě setkali. Remarketing je základ úspěchu a pokud je správně nastavený, tak dokáže být i dost efektivní a levný, oproti akvizičním kampaním.

Remarketing v praxi

Statistika jasně ukazuje, že téměř nikdo nenakoupí hned na první návštěvu eshopu. Běžně vidíte reklamu na produkt, prokliknete se, ale zároveň potřebujete chvíli na rozmyšlenou. Do toho vám něco vleze a vy si pak už zpětně nemusíte vzpomenout, na jakém webu jste byli.

V tuto chvíli přichází na řadu remarketingové kampaně, které vám přímo daný produkt nebo eshop připomenou a vyzvou k nákupu.

Obecně lze říci, že čím dražší produkt, tím se zákazník déle rozhoduje, zda nakoupí. V tento moment je potřeba vytvořit remarketingovou sekvenci, kde zákazníkovi budete postupně ukazovat dílky skládačky, které ho dovedou k nákupu.

Hodně druhů

S remarketingem se můžete setkat na Facebooku, Instagramu, pak v PPC reklamách, nebo v emailingu.

Mnoho firem spoléhá na lifetime value, kde si mohou dovolit mít vysoké PNO při akvizičních kampaních. Pak už jen pomocí propracovaného emailingu vyzývají zákazníky k opakovanému nákupu, na čemž reálně vydělají. Tento model je typický například pro prodej spotřebního zboží, jakým jsou potraviny, sportovní doplňky atd.

Začneme vašimi údaji

Vyplňte mi údaje níže. Obratem se vám ozvu a začneme na webu pracovat. Stačí už tak málo a za 14 dní můžete mít profesionální web na míru.

    Kliknutím na tlačítko "Odeslat", souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů, jak je popsáno v zásady ochrany osobních údajů.