S konverzí se v online marketingu setkáte na každém kroku. Dale by se říci, že konverze je základní jednotka, podle které se vyhodnocují kampaně.
U eshopů se konverzí obvykle myslí nákup, respektive dokončení objednávky. Může to být ale cokoliv, může to být kliknutí na tlačítko, odeslání poptávkového formuláře, stáhnutí ebooku, registrace do aplikace atd.
Vždy záleží, na co cílíte. Pokud děláte obsahový marketing, kde se snažíte sbírat leady, tak konverzí může být například přihlášení do newsletteru.
Konverzní akce se dají propsat do Google Analytics, kde pak můžete sledovat kolik vám určitá PPC kampaň, článek či cokoliv dalšího přineslo konverzí, neboli nákupů na eshopu, stáhnutí ebooku na webu atd.
S konverzí se úzce pojí i konverzí poměr, který se taky hojně využívá v analytice.
Leave a Reply