Začínáme s emailingem, jaký nástroj vybrat?

Ať už vlastníte eshop nebo prezentační web, který prodává nějakou službu, tak pro vás bude emailing pravděpodobně dost klíčový. Jedná se o skvělý nástroj, který buduje dlouhodobé vztahy se zákazníky a zároveň vám dokáže vydělat s malým úsilím dost financí. Já osobně využívám emailingu dost aktivně u svého eshopu slinta.cz, kde nám pomáhá krásně zvyšovat obraty a pracovat na naší retenci.

Pokud začínáte, tak asi stojíte nad rozhodnutím, kterou službu zvolit. Na trhu jich je hned několik, jako je Leadhub, Ecomail, Smart Emaling či nějaké zahraniční jako Samba.ai. Každý nástroj má své výhody i nevýhody a pak se liší hlavně cenou.

Já osobně jsem si vyzkoušel Leadhub i Ecomail na svých dvou eshopech a nyní jsem si vybral jako favorita právě Leadhub. Proč?

Pokud provozujete eshop na Shoptetu, tak určitě oceníte velmi jednoduchou integraci k vám do eshopu. Sám jsem se divil, jak je to jednoduché, kde stačí pár kliků a máte nástroj napárovaný a zprovozněný. Další nespornou výhodou je fakt, že v systému máte již předpřipravené automatické kampaně, které prostě fungují. Stačí si je jen trochu upravit a vše funguje jak má.

Velkou výhodu vidím u Leadhub v tom, že kampaně jdou dobře škálovat, kde si emaily můžete upravovat hromadně. Všem kampaním můžete hromadně upravit hlavičku, patičku i klidně obsah ve středu emailu, což v praxi ale tolik nevyužijete – tam se vždy píše unikátní obsah.

Další obrovskou výhodu vidím v tom, že Leadhub si po napojení na Shoptet umí sám v Shoptetu generovat slevové kódy a automaticky je přidávat do emailů. Toto využijete hned v několika kampaních, o kterých se rozepíšu v dalším článku.

Mezi další výhody patří například personalizace oslovení, lepší řešení pro vkládání předmětů a náhledových textů do emailů, což rapidně ovlivňuje open rate – kolik lidí si e-mail otevře.

Zároveň mi Leadhub přijde intuitivnější a přehlednější. Respektive, mně osobně se v něm pracuje lépe. Na druhou stranu, i Ecomail mi přišel naprosto v pohodě a neuděláte chybu, pokud sáhnete zrovna po tomto řešení.

Já osobně využívám Leadhub již druhým rokem a mohu ho osobně doporučit. V dalších článcích bych se rád zaměřil na jednotlivé funkcionality a typy kampaní, které vám dokážou dobře zvýšit obraty či pomoci při akvizici nových zákazníků.

Závěrem

Pokud zvažujete tu nebo onu variantu, rozhodnutí bude asi individuální podle ceny, jelikož funkce mají téměř identické. Každopádně automatizace, které jsou základem úspěchu, mi přijdou lepší u Leadhub. Jestliže plánujete začít s emailingem a zvažujete, co pro vás bude nejlepší, tak mě neváhejte kontaktovat, rád vám osobně poradím a pokud si padneme do oka, mohu vám pomoci s nastavením a vedením kampaní, kde mám bohaté zkušenosti.

1500 1000 Adam Pražan

Adam Pražan

Tvořím weby, reklamy a dělám komplexní marketing. Specializuji se na menší lokální projekty, kterým pomáhám od A do Z. Podniká se semnou dobře. Jsem přátelský, zodpovědný, samostatný a držím dohodnutou cenu.

All stories by : Adam Pražan

Leave a Reply