Díky obsahu návstěvnost eshopu v řádu desititisíců unikátních uživatelů
Pro získání podobných výsledků je potřeba tvořit vysoce kvalitní obsah pro čtenáře, nikoliv pro vyhledávače, jak je tomu zvykem. Jak? Kontaktujte mě, rád vám osobně poradím.
Jaký byl postup práce?
Kontrola technického stavu
V první etapě jsem se kompletně seznámil s projektem, produkty, firemní kulturou a zahájil první pátrání po technické stránce webu. Je totiž důležité, aby byl web v dobrém technickém stavu, abychom se mohli bavit o SEO. Články vám totiž budou k ničemu, pokud váš web obsahuje technické chyby, díky kterým nemusí vyhledávače obsah nikdy zaindexovat.
Klíčová analýza
V druhé etapě jsem vytvořil klíčovou analýzu, která měla přes 15 000 relevantních klíčových slov k tomuto projektu. Tato analýza je velmi důležitá, abych věděl jaký obsah mám tvořit, jaká klíčová slova využívat a zároveň mi dokáže napovědět, jak správně strukturovat kategorie u eshopu a podstránky na webu.
Tvorba obsahu
Následně jsem jeden rok tvořil kvalitní obsah odle určitých pravidel, aby měl maximální možnou šanci na dobré umístění v SERPU (výsledky vyhledávání na Google / Seznamu. No a ono se to povedlo. 🙂
15/07/2022
Jakub Špiller
(zakladatel projektu)
TOP spolupráce s panem Pražanem. Jeho profesionální přístup není v odvětí ecommerce vždy úplně obvyklý. V podnikání jsem se setkal se spoustou různých subjektů a jednotlivců, se kterými jsem spolupracoval a můžu s klidem v duši potvrdit, že Adam je jeden z těch lidí, které bych opravdu doporučil. Spolupracujeme na našem eshopu iMrňous.cz na SEO a po více než půlroční pravidelné spolupráci jsem rád, že jsem na Adama dostal doporučení i já. Skvělá a pravidelná komunikace, přichází s konstruktivními nápady i on sám, jde vidět, že mu na práci i na celém projektu záleží. Dokáže věci vysvětlit v souvislostech a je to opravdový odborník. Díky za spolupráci a těším se na další společné měsíce budování.