Blog

Obchodní název nebo osobní brand?

Obchodní název nebo osobní brand?

Celkem často stojím u zrodu nových firem či u začínajících podnikatelů, kde se na mě obrací s konzultací, jaký název…

1500 1000 Adam Pražan
Co je to SEO?

Co je to SEO?

SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače, je metoda, díky které se dokážete s vaším webem dostat na přední příčky ve vyhledávačích…

1500 1000 Adam Pražan
Co je to PPC reklama?

Co je to PPC reklama?

PPC reklama, neboli pay per click, je typ reklamy, kde platíte za každý jednotlivý klik. S touto reklamou se nejčastěji…

1500 1000 Adam Pražan
Co je to emailing?

Co je to emailing?

Emailing je aktivita, která spočívá v odesílání emailů svým kontaktům, respektive lidem, kteří u vás nakoupili nebo od vás chtějí…

1500 1000 Adam Pražan
Co je to PNO?

Co je to PNO?

PNO udává podíl nákladů na obratu a vyjadřuje se v procentech. Jednoše řečeno říká, kolik procent z obratu (hodnota konverzí)…

1500 1000 Adam Pražan
Co je to remarketing?

Co je to remarketing?

Remarketing je část marketingu, kde cílíme reklamu na zákazníky nebo návštěvníky, kteří již daný web, obchod či stránku na sociální…

1500 1000 Adam Pražan
Co je to akvizice?

Co je to akvizice?

Akvizice, neboli často akviziční kampaně, je část marketingu, kde cílíte na nové zákazníky či návštěvníky, kteří buď o vás vůbec…

1500 1000 Adam Pražan
Co je to UX/ UI?

Co je to UX/ UI?

S UX a UI designem se setkáte v online marketingu celkem často, hlavně pokud provozujete například eshop. Dalo by se…

1500 1000 Adam Pražan
Co je to konverze?

Co je to konverze?

S konverzí se v online marketingu setkáte na každém kroku. Dale by se říci, že konverze je základní jednotka, podle…

1500 1000 Adam Pražan
Co je to konverzní poměr?

Co je to konverzní poměr?

Konverzní poměr udává, kolik proběhlo konverzí na sto návštěvníků a vyjadřuje se v procentech.

1500 1000 Adam Pražan
Co je to lokální SEO?

Co je to lokální SEO?

V lokálním SEO jde o výsledky vyhledávání firem či podnikatelů, zatímco u klasického SEO jde o podstránky webu.

1500 1000 Adam Pražan
Nezapomeňte na ochranu, aneb jak jsem přišel o svojí značku

Nezapomeňte na ochranu, aneb jak jsem přišel o svojí značku

Když jsem začínal podnikat, tak všechno bylo v podstatě stylem pokus omyl. Poprvé jsem si čichnul k podnikání ve čtvrtém…

1024 649 Adam Pražan
Automatizace pro realitní makléře a obchodníky

Automatizace pro realitní makléře a obchodníky

Jste realitní makléř, finanční poradce či obchodník, který pracuje s retenčním produktem? Pokud ano, tak váš business pravděpodobně stavíte na…

1920 1280 Adam Pražan
Co je to klíčové slovo?

Co je to klíčové slovo?

Jednoduše řečeno, klíčové slovo je to, co píšete do vyhledávače na Google či Seznamu, například: „Tvorba webových stránek Svitavy“. S…

1500 1000 Adam Pražan
Co je to doména?

Co je to doména?

Doména, neboli doménové jméno, je jakási adresa, pod kterou na internetu nalezneme určitou stránku. V praxi doména zastupuje IP adresu,…

1500 1000 Adam Pražan
Proč a jak sbírat recenze na Google

Proč a jak sbírat recenze na Google

Recenze na Google už určitě znáte. Pokud hledáte kavárnu, restauraci či cokoliv dalšího, tak většinou kouknete na recenze právě na…

1920 1202 Adam Pražan
Cesta do Budapeště, aneb 9 míst co navštívit a na co si dát pozor

Cesta do Budapeště, aneb 9 míst co navštívit a na co si dát pozor

Letos, v dubnu 2022, jsem se rozhodl navštívit blízké Maďarsko, přesněji hlavní město Budapešť. Nějakou chvíli jsem totiž právě přemýšlel,…

1500 914 Adam Pražan