Marketingový slovník

Snažím se jednoduše vysvětlit jednotlivé pojmy, se kterými se můžete v online marketingu setkat. Vždy se snažím být stručný, ale zároveň se snažím pojem dostatečně vysvětlit. Veškeré pojmy jsou mezi sebou dobře provázané pro ještě lepší pochopení kontextu.

SEO

Co je to SEO? Vyplatí se do něj investovat?

PPC

Co je to PPC reklama? Kde všude ji využijete?

Emailing

Co je to email marketing? Budujte vztahy a prodávejte.

PNO

Co je to PNO? Jak se počítá a na co si dát pozor?

Remarketing

Co je to remarketing? Vyplatí se využívat a co je k tomu potřeba?

Akvizice

Co je to akvizice? Akviziční kampaně jsou základ.

UX/ UI

Co je to UX a UI design? Co ovlivňuje na webu?

Konverze

Co je to konverze? Nákup na eshopu nebo stažení formuláře?

Konverzní poměr

Co je to konverzní poměr? Co z něj lze vyčíst?

Lokální SEO

Co je to lokální SEO? Nepodceňujte ho.

Klíčové slovo

Co je to klíčové slovo? Základ pro PPC a SEO.

Doména

Co je to doména? První, druhý a třetí řád?

Začneme vašimi údaji

Vyplňte mi údaje níže. Obratem se vám ozvu a začneme na webu pracovat. Stačí už tak málo a za 14 dní můžete mít profesionální web na míru.

    Kliknutím na tlačítko "Odeslat", souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů, jak je popsáno v zásady ochrany osobních údajů.