Tento článek sepisuji hlavně pro své klienty, se kterými pracuji na tvorbě webu či dalších projektech.
Při spolupráci na projektech je klíčová komunikace. Velmi často se mi stává, že jednotlivé dílčí úkoly mi zasílají klienti jak po emailu, tak v sms, po WhatsApp atd. On by to nebyl nějaký extra problém, když bych vždy současně pracoval jen na jednom projektu. Jelikož mám ale těch projektů více, tak se pak může snadno stát, že na něco zapomenu/ přehlédnu a vy mě na to musíte znovu upomínat.
Pokud tedy na něčem společně pracujeme, zadávejte mi prosím práci především pomocí emailu.
Zároveň mi posílejte vždy co nový požadavek, to nový email s daným předmětem, co se má udělat. Spousta klientů má totiž ve zvyku nové požadavky na změny posílat v historických emailech, které já mám označeny jako “hotové” a roztříděné ve složkách. Může se tedy pak stát, že takový email ke mně ani nedorazí nebo ho snadno přehlédnu.
Denně vyřídím okolo 20 – 50ti požadavků ze strany mých klientů. Je pro mě mnohem jednodušší, přehlednější a rychlejší, když každý úkol mám v odlišném emailu, kde hned podle předmětu vidím, oč jde. Zároveň, pokud k tomu úkolu mám dotazy, tak i pro vás samotné bude mnohem jednodušší se zorientovat, na čem aktuálně pracuji a na co se ptám.
Díky tomuto systému pak dokážeme řešit paralelně několik úkolů a neztratíme se v komunikaci.
Shrnutí
Posílejte mi nové úkoly k vyřízení vždy v novém emailu s novým předmětem. Nikdy prosím nic nevypisujte do starých emailů – je dost možné, že se k nim nedostanu.