Co je to SEO?
SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače, je metoda, díky které se dokážete s vaším webem dostat na přední příčky ve vyhledávačích…
Snažím se jednoduše vysvětlit jednotlivé pojmy, se kterými se můžete v online marketingu setkat. Vždy se snažím být stručný, ale zároveň se snažím pojem dostatečně vysvětlit. Veškeré pojmy jsou mezi sebou dobře provázané pro ještě lepší pochopení kontextu.
Doporučené články
SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače, je metoda, díky které se dokážete s vaším webem dostat na přední příčky ve vyhledávačích…
PPC reklama, neboli pay per click, je typ reklamy, kde platíte za každý jednotlivý klik. S touto reklamou se nejčastěji…
Emailing je aktivita, která spočívá v odesílání emailů svým kontaktům, respektive lidem, kteří u vás nakoupili nebo od vás chtějí…
PNO udává podíl nákladů na obratu a vyjadřuje se v procentech. Jednoše řečeno říká, kolik procent z obratu (hodnota konverzí)…
Remarketing je část marketingu, kde cílíme reklamu na zákazníky nebo návštěvníky, kteří již daný web, obchod či stránku na sociální…
Akvizice, neboli často akviziční kampaně, je část marketingu, kde cílíte na nové zákazníky či návštěvníky, kteří buď o vás vůbec…
S UX a UI designem se setkáte v online marketingu celkem často, hlavně pokud provozujete například eshop. Dalo by se…
S konverzí se v online marketingu setkáte na každém kroku. Dale by se říci, že konverze je základní jednotka, podle…
Konverzní poměr udává, kolik proběhlo konverzí na sto návštěvníků a vyjadřuje se v procentech.
V lokálním SEO jde o výsledky vyhledávání firem či podnikatelů, zatímco u klasického SEO jde o podstránky webu.
Jednoduše řečeno, klíčové slovo je to, co píšete do vyhledávače na Google či Seznamu, například: „Tvorba webových stránek Svitavy“. S…
Doména, neboli doménové jméno, je jakási adresa, pod kterou na internetu nalezneme určitou stránku. V praxi doména zastupuje IP adresu,…